قیمت زعفران در شیراز

زعفران سرگل در شیراز

عوامل زیادی باعث تغییر قیمت زعفران در شیراز می شود که از جمله این عوامل می توان به فروش عمده و فروش جزئی زعفران در شیراز و خرید اینترنتی و خرید مستقیم از خود منطقه قائنات اشاره کرد. اما سوالی که برای خریداران پیش میاد این است که بهترین و به صرفه ترین راه خرید زعفران در شیراز کدام است؟ که در ادامه این مقاله با راهنمایی کامل که خواهیم کرد؛ بتوانید از بهترین مرکز فروش زعفران در شیراز خرید کنید.

فروش زعفران در شیراز

بهترین و به صرفه ترین راه خرید زعفران، خرید اینترنتی و خرید مستقیم از خود منطقه قائنات میباشد. چرا که این دو راه باعث کاهش هزینه های اضافی در قیمت خرید زعفران برای مشتریان را به همراه دارد و زعفران با بالاترین کیفیت به دست مشتریان می رسد.

قیمت زعفران در فروشگاه اینترنتی زعفران قائنات بسیار مناسب میباشد چونکه زعفران بدون دخالت واسطه ها و بطور مستقیم از منطقه قائنات به دست مشتریان می رسد که این مسئله باعث می شود که زعفران با کیفیت بالا و 100 درصد خالص ارائه شود.

خرید اینترنتی زعفران در شیراز

قیمت زعفران در شیراز به صورت عمده

فروش عمده زعفران در شیراز نسبت به فروش جزئی آن خریداران خاص تری دارد. به این دلیل که مشتریان عمده فقط فروشندگان زعفران در شیراز میباشند و قیمت فروش عمده نسبت به قیمت فروش جزئی زعفران به دلیل حجم بالای خرید از قیمت مناسب تری برخوردار است. قیمت زعفران در بخش عمده فروشی به نوع و درجه کیفیت زعفران بستگی دارد. برای مثال قیمت هر کیلو زعفران پوشال صادراتی در این شهر در حدود 9.000.000 میلیون تومان و قیمت هر کیلو زعفران سرگل صادراتی در شیراز در حدود 9.500.000 میلیون تومان است. همچنین قیمت هر کیلو زعفران نگین در حدود 11.000.000 میلیون تومان و هر کیلو زعفران نگین سوپر اتویی در حدود 15.000.000 میلیون تومان است.

قیمت زعفران در شیراز به صورت جزئی

جزئی فروشی زعفران در شیراز به دو صورت گرمی و مثقالی رواج دارد. در جزئی فروشی می‌توانید زعفران را به صورت بسته‌بندی شده خریداری کنید. قیمت زعفران در بخش جزئی فروشی نیز بستگی به نوع و کیفیت زعفران دارد. برای مثال قیمت یک مثقال زعفران نگین صادراتی از قیمت یک مثقال زعفران سرگل ممتاز بیشتر است.

گزینه اصلی خریداران جزئی برای خرید زعفران، کیفیت و در مرحله بعدی نوع بسته بندی میباشد. که این مسئله باعث تفاوت قیمت هم می شود و فروشگاه زعفران دنج، با توجه کردن به گزینه اصلی مصرف کنندگان انواع زعفران را با بهترین کیفیت که از منطقه قائنات میباشد در ظروف های جدید مثل ظروف کریستالی، ظروف خاتم و پک های هدیه زعفران بسته بندی کرده است.

زعفران نگین سوپر در شیراز

فروش اینترنتی زعفران در شیراز

امروزه بخش عمده‌ای از فروش زعفران در شیراز توسط فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌شود. که فروش انواع زعفران در این فروشگاه‌ها به صورت بسته‌بندی اختصاصی، با امکان سفارش و پرداخت به صورت آنلاین انجام می‌شود. فروشگاه اینترنتی زعفران دنج یکی از فعال‌ترین این فروشگاه‌ها است که به صورت اینترنتی در شیراز فعالیت دارد. خرید اینترنتی مزیت های بسیاری دارد که تاثیر مناسبی بر روی قیمت زعفران در شیراز دارد و مهم ترین فاکتورهای خریداران عمده و جزئی زعفران را هم در بر می گیرد.

مزیت های خرید اینترنتی از فروشگاه زعفران دنج، حذف واسطه، دسترسی سریع و آسان به انواع زعفران، خرید زعفران قائنات، تحویل زعفران قائنات در هر منطقه از شیراز که هستید و جلوگیری از هدر رفتن وقت، برای خریداران را به همراه دارد.

درخواست مشاوره فوری رایگان
فرم مشاوره

تماس تلفنی: ساعت ۸ الی ۲۱

برای خرید عمده و جزئی زعفران از فروشگاه زعفران دنج نیاز به مشاوره دارید به صورت چت آنلاین ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *