قیمت زعفران یک مثقالی قائنات

زعفران یک مثقالی نگین قائنات

زعفران یک مثقالی قائنات

یکی از محبوب‌ترین انواع زعفران مورد استفاده در منازل زعفران سرگل قائنات است. این نوع زعفران اعلا برای مصارف خانگی در بسته‌های یک مثقالی عرضه می‌شود که برای تهیه چند وعده غذایی کاربرد دارد. قیمت زعفران یک مثقالی قائنات با توجه به قیمت روز این محصول در بازار تعیین می‌شود. عوامل زیادی در مشخص شدن قیمت روز زعفران تاثیر دارند، و وضعیت آینده محصول و میزان آن در بازار نیز در این محاسبات نقش کلیدی دارند. در ادامه این مطلب شما را بیشتر با این محصول خوش‌عطر و طعم منطقه قائنات و قیمت آن آشنا خواهیم کرد.

قیمت زعفران یک مثقالی قائنات چطور تعیین می‌شود؟

قبل از هر چیز باید گفت که کیفیت این محصول که از محصولات نمونه کشاورزی کشور محسوب می‌شود، در تعیین قیمت آن نقش مهمی ایفا می‌کند. برای مثال، قیمت بسته‌های یک مثقالی زعفران سرگل قائنات با قیمت بسته‌های یک مثقالی زعفران نگین متفاوت است. این تفاوت قیمت مستقیما از کیفیت محصول برداشت می‌شود، به عبارت دیگر، زعفران قائنات از کیفیت بالاتری نیز نسبت به زعفران دیگر شهرها برخوردار است.

علاوه بر قیمت خود محصول، نحوه بسته‌بندی نیز در قیمت‌گذاری تاثیر قابل ملاحظه‌ای دارد. بسته‌های پلاستیکی و طلقی قیمت پایین‌تری از بسته‌های فلزی و تزئینی دارند. به همین ترتیب بسته‌های نایلونی و پاکتی نیز قیمت ارزان‌تری از بسته‌های پلاستیکی دارند.

یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده قیمت این محصول در بازار، وجود واسطه‌ها هستند که گاهی باعث چندبرابر شدن قیمت می‌شوند و با خرید از سایتی که محصول را به طور مستقیم از کشاورزان به دست شما برساند، این اختلاف قیمت وجود نخواهد داشت.

زعفران یک مثقالی قائنات از کجا تامین می‌شود؟

اطلاعاتی که در بخش قبلی مطرح شد، از عوامل موثر بر تعیین قیمت زعفران یک مثقالی قائنات در فروشگاه زعفران دنج و سایر فروشگاه‌های معتبر کشور است. لازم به ذکر است که زعفران دنج یکی از منابع تامین کننده فروش عمده زعفران صادراتی در بازار کشور است و محصولات خود را مستقیما از کشاورزان باتجربه که محصولات با کیفیتی عرضه می‌کنند، دریافت می‌کند.

تعیین قیمت در فروشگاه زعفران دنج با توجه به نرخ‌های خرید عمده و تقسیم آن به ابعاد کوچک محاسبه می‌شود. این کار باعث می‌شود قیمت محصول ارائه شده در این سایت به مراتب از فروشگاه‌های دیگر ارزان‌تر تمام شود. فروشگاه زعفران دنج به صورت دست اول محصولات خود را از کشاورزان خریداری می‌کند و به همین دلیل مشتریان این فروشگاه هزینه‌ای بابت دست به دست شدن محصول توسط واسطه‌ها نمی‌پردازند.

از آنجا که زعفران یک مثقالی محصول مصرفی خانوارها بوده و مشتریان برای مصارف خانگی این نوع زعفران را ترجیح می‌دهند، زعفران دنج سعی می‌کند بهترین زعفران موجود در بازار را در بسته‌های زیبا و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار توزیع‌کنندگان و خانواده‌های ایرانی عزیز قرار دهد.

زعفران یک مثقالی سرگل  قائنات

قیمت زعفران یک مثقالی قائنات در فروشگاه زعفران دنج

قیمت‌ها در فروشگاه زعفران دنج به صورت مرتب به روزرسانی می‌شوند. مشتریان می‌توانند از این موضوع اطمینان داشته باشند که محصولات در این فروشگاه با قیمت واقعی عرضه شده و هیچ هزینه بیشتری به جز هزینه محصول از آن‌ها دریافت نمی‌شود. ذکر این نکته از این جهت اهمیت دارد که بسیاری از فروشگاه‌ها در ابتدا و در روی سایت قیمت‌های نازل ارائه می‌دهند، اما در هنگام سفارش قیمت را اصلاح کرده و قیمت‌های بالاتری را به مشتریان اعلام می‌کنند.

زعفران دنج قیمت‌های به روز ارائه می‌دهد و هنگام تائید سفارش نیز بر پایه همین قیمت‌ها فاکتور صادر کرده و محصول را به مشتری تحویل می‌دهد. این فروشگاه یک فروشگاه تخصصی زعفران است که انواع زعفران با کیفیت‌های مختلف را با تضمین قیمت مناسب به مشتریان خرده و عمده زعفران عرضه می‌کند.

خرید زعفران یک مثقالی قائنات از فروشگاه دنج

زعفران یک مثقالی قائنات از بهترین محصولات قابل استفاده برای مصارف جزیی و همچنین خرید عمده زعفران و خرید زعفران در تهران است که در فروشگاه زعفران دنج عرضه می‌شود. زعفران قائنات به طور معمول در بسته‌بندی‌های یک مثقالی برای مصارف خانگی و فروش در فروشگاه های بزرگ و افرادی که تمایل دارند فروش زعفران قائنات را شروع کنند عرضه می‌شود. زعفران یک مثقالی قائنات علاوه بر محصولی مناسب برای آشپزخانه، هدیه بسیار مناسب و نفیسی نیز محسوب می‌شود.

قیمت زعفران یک مثقالی قائنات با توجه به تامین این زعفران از کشاورزان و تامین‌کنندگان اولیه و عرضه دست اول آن توسط فروشگاه زعفران دنج، بسیار مناسب است. از این رو برای کاربردهای توزیع عمده و حتی صادرات به کشورهای دیگر نیز بسیار مناسب است و به همین علت هم‌اکنون توزیع‌کنندگان و صادرکنندگان زیادی از مشتریان ثابت فروشگاه زعفران دنج هستند.

درخواست مشاوره خرید فوری رایگان
فرم مشاوره

تماس تلفنی: ساعت ۸ الی ۲۱

برای خرید عمده و جزئی زعفران از فروشگاه زعفران دنج نیاز به مشاوره دارید به صورت چت آنلاین ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *