صادرات زعفران به سوئد

صادرات زعفران نگین سوپر

زعفران ایران امروزه در سرار جهان شناخته شده است و همه مصرف کنندگان از کیفیت بالای زعفران ایران مخصوصاً منطقه قائنات با خبر میباشند و به همین دلیل زعفران ایران به سراسر جهان صادر می شود. از جمله این کشورها، کشور سوئد میباشد که از خریداران پرپاقرص زعفران ایران است. سالانه زعفران هایی مثل زعفران سرگل درجه یک و زعفران نگین و زعفران نگین سوپر صادراتی به این کشور ارسال می شود که قیمت زعفران در سوئد به دلیل خرید حجم بالای زعفران در این کشور مناسب میباشد که برای چگونگی خرید مستقیم زعفران از ایران می توانید و صادرات زعفران به سوئد در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت زعفران در سوئد

قیمت زعفران در ایران در اکثر ماه های سال ثابت است و تغییر قیمت ها در بازار زعفران ایران فقط به خاطر تنوع زیاد زعفران میباشد. اما در کشور سوئد به این صورت نیست؛ به این دلیل که فقط سه نوع زعفران به کشور سوئد صادر می شود و قیمت نهایی زعفران در سوئد بعد از محاسبه هزینه ارسال و دیگر هزینه ها مشخص می شود.

صادرات زعفران به سوئد بعضی وقت ها به دلیل تحریم ها عیله ایران به مشکل می خورد و باید زعفران ایران به کشورهای واسط ارسال شود و از طریق آن کشورها زعفران ها به کشور سوئد برسد که یکی از مسائلی که روی قیمت زعفران در سوئد تاثیر گذاری میباشد همین مسئله است.

یکی دیگر از موارد تاثیر گذاری بر روی قیمت زعفران در سوئد نوع پروازی میباشد که قراره است زعفران ها با آن پرواز به کشور سوئد ارسال شود که ارسال زعفران معمولا با پروازهای قطری و اماراتی به سوئد انجام می شود که هر کدام قیمت هایی متفاوتی برای ارسال زعفران اعلام می کنند.

نحوه خرید زعفران ایران در کشور سوئد

امروزه در ایران شرکت های بزرگ صادرکننده زعفران زیادی فعالیت می کنند که می توانند انواع زعفران را به سراسر جهان ارسال کنند. از جمله این شرکت ها، زعفران دنج میباشد که توانسته است زعفران اصیل ایرانی را به کشورهای مختلف اروپا از جمله سوئد معرفی و ارسال کند.

برای صادرات زعفران به سوئد خریداران زعفران در سوئد می توانند از طریق وات ساپ یا تلفنی با شرکت زعفران دنج ارتباط برقرار کنند و فروشندگان زعفران دنج انواع زعفران را با توضیحات کامل به خریدار معرفی می کنند تا خریداران بتوانند با اطلاعات کافی زعفران را خریداری کنند و زعفران مد نظر خودشان را در هر وزنی که بخواهند تهیه کنند.

صادرات زعفران به سوئد چگونه است؟

ارسال زعفران به خارج از کشور در وزن های بالای یک کیلو فقط از طریق گمرک امکان پذیر است و هیچ راه دیگه ای وجود ندارد که بتوان زعفران را در وزن های بالا به این کشور فرستاد. و صادرات زعفران به سوئد از طریق گمرک پیش نیاز یکسری مدارک هایی مثل کارت بازرگانی، استاندارد و… است که یک فرد معمولی نمی تواند به تنهایی زعفران را به این کشور بفرستد.

به همین دلیل بهترین و مناسب ترین راه برای خریدارانی که در کشور سوئد مشغول به فعالیت فروش زعفران میباشند این است که زعفران خودشان را از شرکت های صادر کننده زعفران خریداری کنند تا زعفران با خیال راحت و اطمینان بیشتر در کشور سوئد به دست شان برسد. شرکت زعفران دنج از شرکت های صادر کننده است که سالهاست در زمینه صادرات فعالیت می کند.

هزینه صادرات زعفران به سوئد از طریق گمرک

هزینه صادرات زعفران به سوئد به غیر از مواردی که در متن بالا در قسمت قیمت زعفران در سوئد گفته شد موارد دیگری هم دارد که به شرح زیر میباشد:

  1. هزینه گمرک که بر اساس وزن کل سفارشات یا ابعاد کل سفارشات که بسته بندی می شود مشخص می شود.
  2. هزینه دلار نیمایی
  3. هزینه بیمه
  4. هزینه ترخیص کار
  5. هزینه بسته بندی

با در نظر گرفتن هزینه هایی که گفته شد می توان قیمت تمام شده زعفران خریداری شده از ایران را مشخص کرد و با توجه به قیمت زعفرانی که برای خریداران در کشور سوئد درآمده می توانند در این کشور قیمت گذاری کنند و اقدام به فروش نمایند.

با توضیحات کاملی که در مورد صادرات زعفران به سوئد گفته شد، خریداران به راحتی می توانند خرید خودشان را در شرکت زعفران دنج تکمیل کنند و زعفران خریداری شده را در مدت زمان 3 روز الی 6 روز کاری در کشور سوئد تحویل بگیرند.

درخواست مشاوره فوری رایگان
فرم مشاوره

تماس تلفنی: ساعت ۸ الی ۲۱

برای خرید عمده و جزئی زعفران از فروشگاه زعفران دنج نیاز به مشاوره دارید به صورت چت آنلاین ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *