قیمت زعفران پوشال قائنات

زعفران نگین سوپر صادراتی قائنات

زعفران پوشال به دو دلیل اصلی ترین شاخه انواع زعفران در ایران میباشد. دلیل اول اینکه بخش عمده زعفران تولید شده توسط کشاورزان زعفران پوشال میباشد و دلیل دو اینکه زعفران سرگل که محبوب ترین و پرمصرف ترین نوع زعفران در بین مصرف کنندگان ایرانی میباشد از زعفران پوشال بدست میاد و این موارد باعث شده که قیمت زعفران پوشال قائنات و تولید آن از اهمیت بیشتری در بین کشاورزان قرار گرفته است.

نحوه خرید زعفران پوشال به صورت عمده و مناسب بودن قیمت زعفران پوشال قائنات با بهترین کیفیت از مراکز مطمئن و مورد اعتماد مهم ترین دغدغه همه شرکت ها و خریداران زعفران پوشال میباشد که در ادامه متن این مقاله به رفع تمامی دغدغه های خریداران پرداخته ایم و می توانند به راحتی خرید عمده خودشان را انجام دهند.

زعفران پوشال چیست؟

در مرحله اول مهم ترین نکته برای خرید زعفران پوشال شناخت کامل این نوع زعفران میباشد که زعفران پوشال چیست؟ و چرا به این اسم نام گذاری شده است.

زمانی که کشاورز ریشه و سه کلاله زعفران را در موقع فصل برداشت که زعفران تازه است جدا می کند و کلاله ها زعفران را خشک می کند زعفران پوشال بدست میاد. به دلیل اینکه کلاله ها موقع خشک شدن روی هم‌ انباشته شده است، کلاله ها به شکل کلاف در میاد و حالت پوشالی دارد که از نظر حجم هم نسبت به زعفران سرگل و دسته یا دختر پیچ بسیار بیشتر است.

زعفران پوشال انواع مختلفی دارد که از لحاظ ظاهری و قیمت و کیفیت با هم تفاوت های زیادی دارد و کلا قیمت زعفران پوشال قائنات بر اساس تفاوت های آن مشخص می شود.

نکته مهم در مورد قیمت زعفران پوشال که اگر کشاورز در هنگام خشک کردن زعفران بتواند طوری کلاله ها را خشک کند که کلاله ها قد صاف و پهنی داشته باشد و هیچگونه خمیدگی و کلاله های باریک نداشته باشد باعث می شود که قیمت آن زعفران پوشال افزایش پیدا کند.

انواع زعفران پوشال

زعفران پوشال تنها به یک نوع زعفران ختم نمی شود بلکه چهار نوع زعفران پوشال با اسم های متفاوتی داریم. که تفاوت ها فقط در فصل برداشت موقع جدا کردن ریشه از کلاله ها و خشک کردن کلاله ها به وجود میاد. که آیا کشاورزی که می خواد زعفران پوشال رو تولید کند بتواند ریشه را کامل از کلاله ها جدا کند یا نه ریشه به همراه کلاله ها خواهد بود. یا اینکه با چه سیستمی زعفران را خشک کند که تمامی این موارد باعث می شود انواع زعفران پوشال تولید شود و انواع قیمت زعفران پوشال داشته باشیم.

انواع زعفران پوشال به شرح زیر میباشد که در هنگام خرید زعفران پوشال باید به همه نکات توجه کرد.

  1. زعفران پوشال معمولی: کلاله های ریز و خمیده دارد و قسمتی از ریشه زعفران را هم به همراه دارد که پایین ترین قیمت زعفران پوشال قائنات را در میان همه زعفران های پوشال دارد و از این نوع زعفران فقط برای تولید زعفران سرگل معمولی استفاده می شود.
  2. زعفران پوشال قلمدار: قسمتی از ریشه زعفران را با خود دارد و کلاله های درشت و صاف دارد که از زعفران پوشال قلمدار، زعفران سرگل صادراتی به دست میاد.
  3. زعفران نگین: هیچگونه ریشه زعفران به همراه ندارد و کلاله های درشت تر و صاف تر نسبت به زعفران شبه نگین دارد و کلاله های خوش رنگی هم دارد.و به دلیل مناسب بودن قیمت زعفران نگین قائنات نسبت به کیفیتی که دارد از بهترین گزینه ها برای صادرات است به شمار می رود
  4. زعفران نگین سوپر صادراتی: کلاله های بسیار درشت، صاف و ضخیم دارد، اصلا ریشه زعفران به همراه ندارد، از رنگ بسیار زیبایی برخودار است، قدرت رنگ دهی 280 و عطر عالی هم دارد و نکته مهم تر اینکه در یک کیلو زعفران نگین سوپر صادراتی نمی توان کلاله شکسته پیدا کرد.
زعفران نگین سوپر اتویی

قیمت زعفران پوشال در مشهد

قیمت زعفران پوشال در مشهد بر اساس معیارهای مشخص شده تعیین می شود که اولین عاملی که روی قیمت زعفران پوشال تاثیر دارد نوع زعفران پوشال است که در متن بالا کامل تفاوت ها رو توضیح دادیم.

دومین عامل تاثیر گذار روی قیمت زعفران، منطقه ای است که زعفران پوشال برداشت می شود. به این دلیل که بعضی از مناطق مثل منطقه قائنات زعفران پوشال با قدرت رنگ دهی و عطر بالایی برداشت می کنند. و بعضی از مناطق چون شرایط آب و هوای آن منطقه کمی سازگار نیست با پیاز زعفران، زعفران پوشال آن منطقه از کیفیت پایین تری برخوردار است و برای همین قیمت زعفران پوشال قائنات از قیمت بالاتری برخوردار است که خریداران بیشتری هم دارد.

یکی از عواملی که تاثیر اندکی روی قیمت زعفران پوشال قائنات دارد شهری است که در آن زعفران پوشال خرید و فروش می شود. شهر مشهد چون به تمامی شهرستان ها و روستاهای استان خراسان نزدیک میباشد؛ هزینه آنچنانی بابت هزینه حمل و نقل پرداخت نمی شود و معمولا در ظروف بسیار ساده ای هم به این شهر ارسال می شود که به همین دلیل قیمت زعفران قائنات در مشهد نسبت به شهر دیگر ایران به صرفه تر است.

خرید زعفران پوشال در مشهد

برای خرید زعفران پوشال مراکز زیادی در مشهد وجود دارد که زعفران دنج با فعالیت چند ساله خود در حوزه فروش زعفران پوشال در مشهد توانسته است انواع زعفران پوشال را به صورت عمده به سراسر ایران و خارج از کشور ارسال کند. بالا بودن کیفیت انواع زعفران پوشال و مناسب بودن قیمت زعفران پوشال قائنات یکی از ویژگی های اصلی این فروشگاه محسوب می شود به این دلیل که زادگاه اصلی زعفران دنج جنوب خراسان منطقه قائنات میباشد.

قیمت زعفران پوشال در فروشگاه دنج بر اساس معارهایی که گفته شد مشخص می شود و هیچگونه هزینه اضافی از طرف خریدار پرداخت نمی شد که برای استعلام قیمت زعفران پوشال قائنات می توانید با ما در تماس باشید.

درخواست مشاوره فوری رایگان
فرم مشاوره

تماس تلفنی: ساعت ۸ الی ۲۱

برای خرید عمده و جزئی زعفران از فروشگاه زعفران دنج نیاز به مشاوره دارید به صورت چت آنلاین ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *