قیمت زعفران سرگل ممتاز قائنات

زعفران سرگل صادراتی

 گروه زعفران دنج، شما را به خرید یکی از بهترین محصولات خود یعنی زعفران سرگل ممتاز قائنات دعوت میکند. ما در این مقاله می خواهیم شما را با قیمت زعفران سرگل، که همان محصول خوش عطر و طعم منطقه قائنات می باشد، آشنا کنیم. 

ما با سابقه چندین ساله خود، در فروش زعفران سرگل ممتاز قائنات، و ارتباط با کشاورزان منطقه خراسان، به شما این اطمینان را می دهیم که بالاترین کیفیت زعفران را با قیمت مناسب به شما خریداران ارائه دهیم . زعفرانی که به صورت عمده و فله به مشتری عرضه می شود، از دو روش به دست می آید. اول این که از کشاورزان مورد اعتماد و زیر نظر در منطقه های بومی، اقدام به خرید زعفران با کیفیت بالا می شود.  سپس زعفران را از نظر کیفیت و اصل بودن آن، آزمایش کرده و بعد از این که تایید شد، زعفران برای فروش به صورت فله و بسته بندی شده به مشتری ارائه می شود. روش دوم این است که تولید زعفران عمده با روش خرید گل زعفران، با عیار بالا انجام می شود. بعد گل زعفران بوسیله نیرویی انسانی خبره و آموزش دیده پاک می شود.

زعفران سرگل فله ای قائنات

قیمت زعفران یک مثقالی سرگل ممتاز قائنات

این محصول از نظر کیفیت و قیمت بسیار مناسب میباشد و از محصولات نمونه کشاورزی کشور شناخته شده است. پس کیفیت محصول در تعیین قیمت آن نقش به سزایی دارد. به طور مثال قیمت یک مثقالی زعفران سرگل قائنات با قیمت بسته بندی های یک مثقالی انواع زعفران های دیگر تفاوت دارد.  

یکی از دوست داشتنی ترین انواع زعفران مورد استفاده در خانه ها، زعفران سرگل قائنات می باشد، که در بسته بندی های یک مثقالی برای مصرف منزل عرضه می شود. این بسته های یک مثقالی برای استفاده چند وعده در آشپزی کاربرد دارد .

قیمت زعفران سرگل با توجه به قیمت روز زعفران، در بازار معین می شود. البته عواملی نیز در معین کردن قیمت روز زعفران ، اثر می گذارد.

زعفران سرگل یک مثقالی

یکی از سوالات متداول که خریداران از ما می پرسند این است که یک مثقال زعفران چند گرم است؟ هر مثقال زعفران معادل 4/608 گرم زعفران است، قیمت زعفران سرگل مثقالی از ابتدای سال 1400 متغیر بوده است. اوایل سال 1400 قیمت زعفران افزایش یافته است. ولی کم کم با نزدیک شدن به فصل برداشت زعفران قیمت یک مثقالی زعفران سرگل ممتاز قائنات کاهش میابد. 

فروش زعفران سرگل ممتاز قائنات در فروشگاه زعفران دنج

در فروشگاه های زعفران دنج، با گرد آوری اطلاعات، قیمت زعفران سرگل به طور منظم به روز رسانی می شود. خریداران می توانند اگر محصولی، با کیفیت بالا می خواهند و دسترسی به کشاورزان منطقه قائنات را ندارند، می توانند از فروشگاه زعفران دنج، زعفران سرگل قائنات را سفارش دهند.

توجه داشته باشید که قیمت فروش زعفران قائنات نسبت به قیمت تولید، با توجه به کیفیت و نوع زعفران متفاوت است. از جمله عواملی که برقیمت زعفران سرگل اثر می گذارد، وزن و مقدار سفارش زعفران اصل قائنات می باشد.

قیمت لحظه ای زعفران سرگل ممتاز قائنات 

قیمت زعفران سرگل علیرغم دیگر محصولات کشاورزی ثابت نمی باشد . 

فعالان حوزه این محصول با کیفیت، پیگیر روند تغییر قیمت آن میباشند. در واقع خریداران عمده زعفران که می خواهند به صورت عمده و کیلویی زعفران را بخرند ، با پیش بینی قیمت زعفران تلاش می کنند در بهترین وقت ممکن اقدام به خرید زعفران کنند.

زعفران سرگل با بسته بندی خاتم

خرید زعفران سرگل ممتاز قائنات

زعفران سرگل قائنات از نظر عطر و بو بی نظیر می باشد، و قدرت رنگ دهی خیلی بالایی دارد. خرید زعفران سرگل از فروشگاه زعفران دنج محدودیتی ندارد، شما می توانید، از مقدار نیم گرمی تا هر چند کیلویی زعفران را به روش بسته بندی و فله سفارش دهید.

بیشتر افرادی که قصد خرید زعفران دارند طرفداران زعفران سرگل قائنات میباشند. نام قائنات شناخته ومشهور است. چون اولین منطقه ای بود که زعفران در آن کاشته شد. سابقه کاشت زعفران در این منطقه بیش از 700 سال است. 

عدم شناخت زعفران سرگل قائنات باعث شده است، بیشتر افراد وقتی به یک فروشگاه زعفران مراجعه می کنند از فروشنده قیمت زعفران سرگل را بپرسند تا فرق زعفران اصل را از غیر اصل تشخیص دهند. مشخص است که یک خریدار خوب، قبل از خرید زعفران، قیمت زعفران سرگل را می پرسد. چون می داند انواع زعفران مختلف بوده و قیمت ها نیز متفاوت می باشند.

ازکجا بفهمیم کدام زعفران خوب و مرغوب است.

زعفران سرگل ممتاز قائنات کلاله های تمام قرمز دارد، و از کیفیت بالایی برخوردار است، زعفرانی که در برخی رشته هایش کمی سفیدی وجود داشته باشد کیفیت آن پایین میباشد.

زعفران سرگل کیلویی  قائنات

قیمت زعفران سرگل هم بستگی به کیفیت آن دارد.

زعفران ناب و درجه یک به زعفرانی می گویند که قدرت رنگ آن بالا باشد و در مقایسه با هم نوع خود، کم ترین میزان سفیدی را داشته باشد. پس هر چقدر رنگ طبیعی زعفران قرمزتر باشد کیفیت آن بالاتر، و به همین واسطه قیمت آن نیز از زعفران مشابه بیشتر است. به همین خاطر است که شما در بازار قیمت زعفران سرگل را با قیمت دیگر زعفران ها متفاوت می بینید.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت روز زعفران سرگل به قسمت زعفران سرگل قائنات مراجعه کنید.

درخواست مشاوره خرید فوری رایگان
فرم مشاوره

تماس تلفنی: ساعت ۸ الی ۲۱

برای خرید عمده و جزئی زعفران از فروشگاه زعفران دنج نیاز به مشاوره دارید به صورت چت آنلاین ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *