آنچه باید درباره نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان بدانید

زعفران نگین سوپر صادراتی قائنات

اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران می‌باشد که به علت حجم توریست بسیار بالا، فروش زعفران و خشکبار در آن بسیار چشمگیر است. شهر قائنات هم که معرف وجود تمام ایرانیان است و پایتخت طلای سرخ ایران می‌باشد. بهترین زعفران در کل جهان در این منطقه از کشور ما پرورش می‌یابد؛ چرا که زعفران قائنات از نظر طعم و رنگ و عطر در دنیا بی‌همتا است. ما به عنوان نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان سعی کرده ایم زعفران درجه یک را جهت رفاه حال مشتریان عزیز ارائه دهیم

فروش زعفران قائنات در اصفهان  به راحتی به علت وفور این محصول و طرفداران زیاد آن در اصفهان امکان پذیر است. زعفران قائنات به وفور و با بهترین کیفیت در اصفهان برای خرید موجود است. زعفران یکی از موارد صادراتی کشور است که حتی در کشور خودمان هم قیمت بسیار بالایی دارد. حال به سراغ انواع آن برویم و در مورد آن صحبت کنیم و سپس قیمت این کالا را مورد بررسی قرار دهیم.

قبل از مراجعه به نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان انواع زعفران را بشناسید

زعفران قائنات سه نوع دارد که شامل دخترپیچ‌ها، پوشال‌ها، سرگل و نگین است و الان هر یک را به طور کامل بررسی می‌کنیم:

1) زعفران دخترپیچ‌: زعفران دسته یا دخترپیچ، زعفرانی است که کشاورز از زمین خود می‌چیند. در دخترپیچ، ریشه زعفران هم همراه آن است و از آن جدا نشده‌است. معیار دسته‌بندی زعفران، بر اساس وجود یا عدم وجود ریشه آن است. شاید جالب باشد بدانید که ریشه زعفران با این که رنگ سفیدی دارد و مثل سرگل آن قرمز نیست، اما خواص هر دوی آن‌ها یکی است. بوی زعفران بیشتر در ریشه آن وجود دارد و همچنین رنگدهی زعفران وابسته به قسمت قرمز آن است. دلیل این که کشاورزان قسمت ریشه را از قسمت قرمز رنگ جدا می‌کنند یکی این است که قسمت قرمز زعفران شناخته‌شده‌است و پرطرفدار است؛ همچنین دلیل دیگر این است که قدرت رنگدهی ریشه زعفران به شدت پایین است. این گزینه میتواند بهترین گزینه برای خرید زعفران است. مجموعه ما به عنوان نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان بهترین نمونه از دخترپیچ ها را با بالاترین کیفیت جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی فراهم کرده است.

2) زعفران پوشال‌: جدا کردن ریشه سفید زعفران از قسمت قرمز رنگ آن اصلا کار ساده‌ای نیست. خیلی اوقات پیش می‌آید که در هنگام جداسازی قسمت قرمز و سفید زعفران، یک بخش از قسمت سفید رنگ باقی می‌ماند که به این نوع زعفران، پوشال می‌گویند.

این اصلا مورد بدی نیست، چرا که به شما می‌فهماند که این نوع زعفران اصل است و همانطور هم که گفتیم خواص قسمت سفید رنگ و قسمت قرمز رنگ، هیچ تفاتی با هم ندارند. اگر قصد خرید زعفران قائنات در اصفهان را دارید و میخواهید از زعفران برای مصارف تولیدی استفاده کنید ، حتما با مراجعه به نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان این محصول را تهیه کنید.

3) زعفران های سرگل و نگین: این مدل زعفران که معمولا بالاترین قیمت زعفران مصرفی را دارد، زعفران سرگل و نگین نامیده می‌شود. در این مدل از زعفران شما هیچ اثری از قسمت سفید رنگ ریشه نخواهید دید و تنها شامل قسمت قرمز رنگ بالایی است. معمولا باید زعفرانی که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد از این مدل باشد، اما متاسفانه خیلی از افراد زعفران پوشال را با قیمت زعفران سرگل و نگین می‌فروشند!!! پس حتما در هنگام خرید زعفران قائنات در اصفهان به این مورد دقت کنید که قیمت زعفران سرگل و پوشال یکی نیست! ممکن است بعضی فروشگاههای غیر معتبر با فریب این دو محصول را با قیمت های نجومی به فروش برسانند. برای جلوگیری از این مشکل حتما از نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان خرید کنید.

مورد دیگر این است که زعفران سرگل و نگین دقیقا با هم یکی نیستند. در واقع زعفران نگین باید نسبت به زعفران سرگل، طول بیشتری داشته‌باشد و بلندتر باشد. هرچه که اندازه و طول یک زعفران بلندتر باشد، ارزش و قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. وجه تشابه زعفران سرگل و نگین این است که هر دو از قسمت قرمز رنگ زعفران هستند و هیچ اثری از قسمت سفید در آن‌ها دیده نمی‌شود.

آگاهی از قیمت ها فروش در  نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان

اولین نکته‌ای که باید ذکر کنم این است که زعفران قائنات، چه در خود قائنات و چه در اصفهان قیمت یکسانی دارد. پس پیشنهاد می‌شود که در اصفهان به راحتی به خرید این نوع زعفران اقدام کنید. حال کمی در مورد قیمت زعفران صحبت کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

زعفران سرگل و نگین، گران‌ترین نوع زعفران است و در مقابل، زعفران دخترپیچ، ارزان‌ترین نوع آن است. اگر قصد دارید از زعفران استفاده کنید و قیمت بالای آن باعث می‌شود که نتوانید از آن استفاده کنید، حتما به سراغ زعفران دخترپیچ بروید. همچنین اگر قصد خرید زعفران قائنات در اصفهان را دارید و هدف شما از مصرف زعفران، خواص دارویی و پزشکی آن است، بهتر است که به سراغ زعفران دخترپیچ بروید که از نظر مالی قطعا خیلی به نفع شما خواهد شد. 

اگر هدف شما از مصرف زعفران، استفاده در آشپزی و رنگ آن است، هم می‌توانید از زعفران پوشال، ز زعفران سرگل و نگین استفاده کنید که پیشنهاد می‌شود برای رنگ بهتر غذا، از زعفران سرگل و نگین استفاده کنید.

زعفران نگین سوپر قائنات

گران‌ترین نوع زعفران موجود در کل کشور زعفران سوپر نگین و یا همان زعفران نگین صادراتی است. این نوع زعفران کلاله‌هایی قوی‌تر و سنگین‌تر نسبت به زعفران سرگل دارد. این نوع زعفران هم بیشترین قدرت رنگدهی را دارد و در عین حال زیباترین نوع زعفران است. برای خرید زعفران قائنات در اصفهان بهتر است که به نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان مراجعه کنید.

 از آن جایی که این نوع زعفران زیاد در کشور خودمان به فروش نمی‌رسد و هدف آن صادرات است، ممکن است افراد در تهیه این نوع زعفران حتی از دستگاه‌هایی استفاده کنند، که باعث زیباتر شدن زعفران شود. به علت قیمت بالای این زعفران، خرید آن برای مصرف منزل توصیه نمی‌شود و در ایران بیشتر برای یک هدیه سنتی مناسب است.

درخواست مشاوره فوری رایگان
فرم مشاوره

تماس تلفنی: ساعت ۸ الی ۲۱

برای خرید عمده و جزئی زعفران از فروشگاه زعفران دنج نیاز به مشاوره دارید به صورت چت آنلاین ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *