قیمت زعفران یک گرمی قائنات

زعفران یک گرمی سرگل

منطقه قائنات یکی از مناطق خاص برای برداشت زعفران درجه یک میباشد که با توجه به کیفیت بالای زعفران این منطقه که با نام زعفران قائنات هم شناخته می شود مصرف کنندگان علاقه مند هستند که از این نوع زعفران استفاده کنند اما با توجه به تغییر قیمت زیاد زعفران در این چند سال گذشته بعضی از مصرف کنندگان به دنبال زعفران قائنات با قیمت مناسب تر میباشند که قیمت زعفران یک گرمی قائنات این ویژگی را دارد که همه مصرف کنندگان بتوانند زعفران گرمی را خریداری کنند.

مشخص بودن قیمت زعفران یک گرم قائنات بسیار مهم برای خریداران عمده و جزئی میباشد که فروشگاه زعفران دنج این امکان را فراهم کرده است که خریداران به صورت آنلاین بتوانند به قیمت زعفران گرمی و خرید زعفران قائنات یک گرمی دسترسی داشته باشند.

قیمت انواع زعفران یک گرمی قائنات

برای خرید عمده زعفران ممتاز با قیمت مناسب و جزئی زعفران یک گرمی قائنات نیاز به یک مجموعه ای است که بتواند زعفران یک گرمی قائنات را با کمک زعفران کاران منطقه قائنات بسته بندی و به دست خریداران برساند که با این کار افزایش 25 درصدی درآمد زعفران کاران و کاهش قیمت برای خریداران را به همراه دارد. فروشگاه زعفران دنج با داشتن آزمایشگاه مجهز و اختصاصی انواع زعفران را قبل بسته بندی یک گرمی آزمایش می کند تا استانداردهای لازم را داشته باشد. که در صورت تایید بسته بندی خواهد شد و این آزمایش شدن انواع زعفران قبل از بسته بندی باعث می شود که زعفران دنج کشاورزان را تفکیک کند و با کشاورزانی همکاری کند که توانسته باشند در هنگام کاشت پیاز زعفران از کود شیمیایی استفاده نکرده باشند و زعفران را با قدرت رنگ دهی و عطر بالا تولید کنند.

مناسب ترین قیمت زعفران یک گرمی

همانطور که گفته شد همکاری زعفران دنج با کشاورزان باعث حذف واسطه و کاهش قیمت زعفران یک گرمی را دارد و شما زعفران را با قیمت واقعی خرید می کنید. مجموعه زعفران دنج به عنوان مرکز پخش زعفران قائنات در داخل ایران و خارج ایران شناخته شده است و می توانید زعفران را در هر حجمی که بخواهید با نشان استاندارد تهیه کنید که البته این امکان برای خریداران فراهم شده که بتوانند قبل از خرید عمده خودشان بخشی از سفارش را به عنوان نمونه خریداری کنند و بعد از تایید کیفیت زعفران، زعفران یک گرمی را در حجم بالا خریداری کنید و می توانید برای ثبت سفارش راه های ارتباطی که در نظر گرفته شده در تماس باشید و با مشاوره ای که از سمت زعفران دنج به شما داده خواهد شد که چه نوع زعفران و چه رنج قیمتی مناسب منطقه فعالیت شما میباشد.

زعفران نگین

قیمت هر گرم زعفران در سال 1401

استان خراسان بزرگترین تولید کننده زعفران میباشد که بخش عمده زعفران این استان هر ساله برای صادرات استفاده می شود. و صادرات زعفران تاثیر زیادی بر افزایش قیمت هر گرم زعفران در سال های قبل داشته است.
اما در سال گذشته صادرات هیچ نقشی در افزایش قیمت انواع زعفران ها نداشت و دولت به خاطر حمایت از کشاورزان، قیمت انواع زعفران را افزایش داد. که این افزایش قیمت بی سابقه در حوزه زعفران بوده و قیمت هر گرم زعفران در سال ۱۴۰۱، ۲۰.۰۰۰ تا ۲۵.۰۰۰ هزار تومان افزایش داشت که این مسئله باعث خرسندی کشاورزان هم شد.

فروشگاه زعفران دنج برای اطلاع سازی خریداران عمده، از قیمت روز انواع زعفران صفحه اختصاصی به نام قیمت روز زعفران تهیه کرده است تا خریداران هر روز از نوسانات بازار زعفران در اطلاع باشند.

زعفران سرگل

علت تفاوت قیمت زعفران یک گرمی قائنات

تفاوت قیمت زعفران یک گرمی قائنات در بازار علت های مختلفی دارد که هر کدام از این علت ها که در ادامه متن گفته خواهد شد؛ باعث تغییر قیمت زعفران می شود.

  1. تعیین قیمت، بسته به خرید عمده و جزئی مشتری می باشد: مثلا قیمت خرید 20 کیلو زعفران با خرید 200 گرم زعفران متفاوت است.
  2. نوع زعفرانی که یک گرمی قائنات بسته بندی می شود و درشتی کلاله ها، قدرت رنگ دهی، خوش رنگی کلاله ها و عطر زعفران باعث تفاوت قیمت می شود.
  3. بسته بندی زعفران یک گرمی که در چه ظروفی استفاده شده باشد. ظروف خاتم، ظروف پاکتی، ظروف شیشه ای و ظروف کریستالی که هر کدام استفاده شود باعث تغییر قیمت می شود.
  4. قیمت زعفران شرکت های معتبر ایران با مارک های متفرقه متفاوت است.

پیش نیاز خرید زعفران یک گرمی قائنات، اطلاعات کافی از نوع زعفران و مکان معتبری است که خریداران می خواهند خرید عمده خودشان را انجام دهند که فروشگاه زعفران دنج با شفاف سازی از مرحله تولید تا مرحله فروش این امکان را برای هر خریداری فراهم می کند که اطلاعات کافی قبل از خرید را داشته باشند. تا بهترین نوع زعفران یک گرمی قائنات را با قیمت مناسب خریداری کنید.

درخواست مشاوره فوری رایگان
فرم مشاوره

تماس تلفنی: ساعت ۸ الی ۲۱

برای خرید عمده و جزئی زعفران از فروشگاه زعفران دنج نیاز به مشاوره دارید به صورت چت آنلاین ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *