قیمت زعفران بسته بندی شده

زعفران نگین سوپر بسته بندی شده

زعفران بسته بندی شده ایرانی محصولی است که هم در بازارهای خارجی و هم در بازار داخلی طرفداران بسیاری دارد. در این مورد علاوه بر قیمت زعفران بسته بندی شده، کیفیت بالا و مرغوبیت زعفران، بسته بندی اصولی آن نیز حائز اهمیت است. بسته بندی زعفران بایستی به گونه ای باشد که از زعفران در انواع شرایط محیطی از جمله در برابر رطوبت، نور، اکسیژن و … به خوبی محافظت نماید.

بسته بندی غیر اصولی موجب ایجاد تغییر در طعم و عطر و بوی زعفران می شود و عدم پذیرش و رضایت مشتری را در پی دارد. علاوه بر رعایت اصول و استانداردهای لازم در بسته بندی زعفران بایستی به ویژگی های ظاهری و شکل و اندازه مناسب بسته و همچنین گرافیک روی بسته دقت کرد که در نهایت زعفران بسته بندی شده حاصل بتواند توجه مشتریان را به خود جلب نماید.

مزایای خرید زعفران بسته بندی شده نسبت به خرید زعفران فله ای

در حالت کلی مزایای خرید زعفران بسته بندی شده نسبت به زعفران فله ای را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:

  • زعفران بسته بندی شده دارای استاندارد بالاتری نسبت به زعفران فله ای است.
  • تمام مشخصات و ویژگی های محصول از جمله قیمت زعفران بسته بندی شده بر روی زعفران های به صورت بسته بندی شده درج شده اند در حالی که این مزیت در مورد زعفران فله ای وجود ندارد.
  • زعفران بسته بندی شده از نظر بهداشتی در رتبه بالاتری نسبت به زعفران فله ای قرار دارد.
  • از نظر سودهی فروش عمده زعفران بسته بندی شده نسبت به فروش عمده زعفران فله برای فروشندگان زعفران به صرفه تر است.
  • جابجایی و حمل و نقل زعفران بسته بندی شده در مقایسه با زعفران فله ای به مراتب راحت تر است.
  • بسته بندی شدن اصولی باعث می شود تمام خواص زعفران حفظ شوند در حالی که در مورد زعفران فله ای به ویژه با قرارگیری در انواع شرایط محیطی این چنین تضمینی وجود ندارد.
  • خرید زعفران نامرغوب به قیمت نامتعارف در مورد زعفران فله ای وجود دارد اما در مورد زعفران بسته بندی شده به ندرت این اتفاق می افتد و قیمت زعفران بسته بندی شده مناسب میباشد.
  • برای خرید زعفران فله ای اصل و مرغوب بایستی وقت زیادی را برای تحقیق و پرس و جو در مورد اعتبار فروشنده یا کشاورز عرضه کننده صرف کرد درحالی که دسترسی به زعفران بسته بندی شده مرغوب از طریق مراکز معتبر عرضه کننده در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.
زعفران نگین بسته بندی شده

نحوه بسته بندی زعفران

واضح است که گذر زمان می تواند در هر کالایی از جمله زعفران منجر به ایجاد انواع آلودگی ها و کپک شود. برای جلوگیری از این امر بایستی در بسته بندی زعفران استانداردهای لازم رعایت و از ظرفی استفاده شود که عاری از هر گونه منفذی برای عبور هوا باشند. در بسته بندی اصولی زعفران این محصول ارزشمند در طی چندین مرحله بسته بندی شده و برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی آماده می شود. اولین مرحله پاکسازی و جداسازی است در این مرحله تمام ذرات اضافی از جمله بقایای گیاهان و هر گونه ماده ناخالص دیگری از زعفران پاک و جدا می شوند.

در مرحله بعد زعفران بایستی بر مبنای استانداردهای لازم مورد آنالیز آزمایشگاهی قرار گیرد. زعفران بسته بندی شده دارای گواهی های رعایت استانداردهای لازم میباشد که خیال خریدار و فروشنده های عمده و خرده این محصول را از بابت مرغوبیت و کیفیت بالا راحت می کند.

بعد از آنالیز مرحله وزن کردن بر اساس استانداردهای در نظر گرفته شده صورت می گیرد و حجم نهایی زعفرانی که بایستی در ظروف و بسته بندی مخصوص به خود قرار گیرد مشخص می شود. در پایان زعفران را بسته بندی و وکیوم می کنند.

دقت داشته باشید که بر روی زعفران بسته بندی شده اطلاعاتی از جمله نام محصول، وزن خالص، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، نام و آدرس تولیدکننده، شماره سری و شماره پروانه ساخت و نحوه استفاده و نگهداری بایستی درج شده باشند.

زعفران سرگل بسته بندی شده

قیمت انواع زعفران بسته بندی شده

قیمت زعفران بسته بندی شده به نوع زعفران داخل آن بستگی دارد. البته علاوه بر این موضوع، نوع ظروف مورد استفاده در بسته بندی نیز بر قیمت زعفران بسته بندی شده تاثیرگذارند. جهت خرید و استعلام قیمت زعفران بسته بندی شده می توانید با کارشناسان ما در مجموعه زعفران دنج به شماره تلفن های مربوطه تماس حاصل نمایید.

خرید اینترنتی زعفران بسته بندی شده

با توجه به آنچه که در بالا گفته شد عدم بسته بندی اصولی زعفران می تواند آسیب بزرگی به صنعت تجارت این محصول پر سود که به اصطلاح “طلای سرخ” نیز نامیده می شود وارد کند. بهترین شکل خرید و استفاده از این محصول فرم بسته بندی شده آن است که گواهی رعایت استانداردهای لازم را داشته باشد. برای خرید اینترنتی زعفران بسته بندی شده مرغوب می توانید از خدمات وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر فعال در این زمینه همچون وب سایت ما، فروشگاه زعفران دنج مراجعه نمایید.

درخواست مشاوره خرید فوری رایگان
فرم مشاوره

تماس تلفنی: ساعت ۸ الی ۲۱

برای خرید عمده و جزئی زعفران از فروشگاه زعفران دنج نیاز به مشاوره دارید به صورت چت آنلاین ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *